o nas
usługi
zaufali nam
portfolio
kontakt
blog
#FocusOnRetail
Walentynkowy marketing w centrum handlowym: pomysły na promocje i konkursy
Aneta Pawłowicz
Account Executive
#FocusOnRetail
Marketing doświadczeń w centrach handlowych: trendy na 2025 rok
Aleksandra Boczar
Customer success
#FocusOnAktualności
Sukces Focus Agency na gali PRCH Retail Awards 2024
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
Wszystkie kategorie
Marketing
Design
SocialMedia
Retail
Aktualności
#FocusOnRetail
Walentynkowy marketing w centrum handlowym: pomysły na promocje i konkursy
Aneta Pawłowicz
Account Executive
#FocusOnRetail
Marketing doświadczeń w centrach handlowych: trendy na 2025 rok
Aleksandra Boczar
Customer success
#FocusOnAktualności
Sukces Focus Agency na gali PRCH Retail Awards 2024
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Promocje sezonowe w centrach handlowych: najlepsze praktyki i pomysły na Zimę 2024/2025
Karolina Pacocha
Content Creator
#FocusOnRetail
Czy influencer marketing w centrach handlowych się opłaca?
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Jak skutecznie wykorzystać grafikę w marketingu centrów handlowych
Tomasz Grzywacz
Graphic Designer
#FocusOnRetail
TREND ALERT! Strategie na rok 2025. Jak wykorzystać media społecznościowe do promocji centrum handlowego
Joanna Jędrzyńska
Account Executive
#FocusOnRetail
Analiza zachowań konsumentów w Centrach Handlowych: Jak wykorzystać dane do optymalizacji marketingu?
Edyta Kwiatkowska
Account Executive
#FocusOnRetail
Dynamiczne zmiany w digital marketingu centrów handlowych — wywiady z ekspertami
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Projektowanie graficzne w kampaniach marketingowych centrów handlowych: case studies i najlepsze praktyki
Agnieszka Szwed
Graphic Desinger
#FocusOnRetail
Zrównoważony marketing w centrach handlowych: trendy, technologie i troska o środowisko
Patrycja Banaszkiewicz
Content Creator
#FocusOnMarketing
Mierzalność i Analityka w Kampaniach Digital: Jak Efektywnie Śledzić Wyniki?
Aneta Pawłowicz
Account Executive
#FocusOnRetail
Trendy w projektowaniu graficznym dla centrów handlowych - podsumowanie pierwszego półrocza.
Tomasz Grzywacz
Graphic Designer
#FocusOnSocialMedia
Case Study Casbeg. Komunikacja w pięciu kanałach social media: Facebook, LinkedIn, Instagram, TikTok, YouTube w sektorze B2B.
Edyta Kwiatkowska
Account Executive
#FocusOnRetail
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do działań marketingowych w centrach handlowych?
Patrycja Banaszkiewicz
Content Creator
#FocusOnSocialMedia
Jak Budować Długotrwałe Relacje z Klientami w Social Mediach? - Porady na temat budowania i utrzymania relacji z klientami przez media społecznościowe.
Karolina Pacocha
Content Creator
#FocusOnRetail
Efektywne wykorzystanie grafiki w mediach społecznościowych do zwiększenia zainteresowania centrami handlowymi.
Agnieszka Szwed
Graphic Designer
#FocusOnMarketing
Innowacyjne kampanie w digitalu: inspiracje i przykłady dobrych praktyk
Joanna Jędrzyńska
Account Executive
#FocusOnRetail
Jak skutecznie wykorzystać social media w promocji centrum handlowego? - Praktyczne wskazówki
Aneta Pawłowicz
Account Executive
#FocusOnRetail
Audyt komunikacji digital dla centrów handlowych.
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Czy centra handlowe powinny zwiększyć budżety na kampanie digital?
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Trendy w zachowaniach klientów centrów handlowych – jak je wykorzystać w strategii marketingowej.
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Digital vs. tradycyjne media – gdzie warto inwestować w kontekście centrów handlowych?
Joanna Jędrzyńska
Account Executive
#FocusOnRetail
Czym jest ESG i jak wpływa na strategię marketingową centrów handlowych?
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Kluczowe strategie digital marketingu dla centrów handlowych podczas sezonowych szczytów
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnMarketing
Jak napisać strategię komunikacji. Pokazuję przykład. Cz. 2
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnMarketing
Jak napisać strategię komunikacji. Pokazuję przykład. Cz. 1
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnSocialMedia
9 zasad, o których musisz pamiętać, aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie na Instagramie
Joanna Jędrzyńska
Account Executive
#FocusOnSocialMedia
Marketing od kuchni, czyli komunikacja social media w branży gastronomicznej
Joanna Jędrzyńska
Social Media Moderator
#FocusOnSocialMedia
Przewodnik po TikTok Ads, czyli reklama na TikToku
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Rola social mediów centrów handlowych w pozyskiwaniu klientów i generowaniu footfallu
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnSocialMedia
Jak planować posty na facebooku centrum handlowego w dobie pandemicznych obostrzeń?
Paulina Marczyk
Social Media Moderator
#FocusOnMarketing
Piksel Facebooka. Jakie daje możliwości w kampaniach reklamowych?
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnSocialMedia
Pomysł na komunikację w social media? Najpierw grupa docelowa i persona
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnDesign
Rynek nieruchomości: Branding Inwestycji Willa Akacja
Alicja Konowrocka
Graphic Designer
#FocusOnSocialMedia
Obsługa mediów społecznościowych. Takie proste, jak się wydaje?
Anna Jędrzyńska
Marketing Specialist
#FocusOnRetail
Poznaj 5 działań w marketingu online, dzięki którym pozyskasz lokalnych klientów do swojego sklepu!
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnDesign
Design millenialsoodporny, czyli jak komunikować się z pokoleniem Y
Alicja Konowrocka
Graphic Designer
#FocusOnMarketing
W naszym odczuciu odbiorca z branży rolniczej nieco różni się od innych, a dlaczego?
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnMarketing
Account VS Klient. Dlaczego ważna jest chemia od pierwszego…maila
Dorota Lipińska
Marketing Specialist
#FocusOnRetail
Kryzys w komunikacji centrów handlowych w social mediach?
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnMarketing
Rynek Nieruchomości Mieszkaniowych. Co pokazują badania prowadzone podczas targów nieruchomości?
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnDesign
5 trendów w projektowaniu stron na rok 2020
Grzegorz Skotarek
Chairman Of The Board
#FocusOnDesign
Dlaczego warto zainwestować w moduł wyszukiwarki 3D na landing page'u inwestycji mieszkaniowej?
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnMarketing
Strategia marketingowa centrum handlowego
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Sztuka w projektach handlowych – artystyczne trendy w doświadczeniach zakupowych
Mikołaj Wojciechowski
Business Development and Marketing Manager – APA Wojciechowski Architekci
#FocusOnDesign
10 zasad, dzięki którym karta lokalu stanie się bardziej czytelna
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnDesign
Obalamy mity nową stroną internetową, wykonaną dla firmy Sierra Balmain
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Postaw na pop-up stores, czyli dlaczego warto zmienić myślenie o strategii Twojego centrum
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnDesign
Dobra infografika? Poznaj nasze sprawdzone sposoby!
Alicja Konowrocka
Graphic Designer
#FocusOnSocialMedia
Jak organizować konkursy zgodnie z prawem?
Karol Wątrobiński
Radca Prawny
#FocusOnDesign
Przepis na udany key visual
Alicja Konowrocka
Graphic Designer
#FocusOnMarketing
„W głowie się nie mieści” czyli o emocjach w marketingu
Alicja Konowrocka
Graphic Designer
#FocusOnMarketing
Kiedy klient przychodzi do agencji marketingowej i pyta — za ile…?
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnMarketing
Mierzalność i Analityka w Kampaniach Digital: Jak Efektywnie Śledzić Wyniki?
Aneta Pawłowicz
Account Executive
#FocusOnMarketing
Innowacyjne kampanie w digitalu: inspiracje i przykłady dobrych praktyk
Joanna Jędrzyńska
Account Executive
#FocusOnMarketing
Jak napisać strategię komunikacji. Pokazuję przykład. Cz. 2
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnMarketing
Jak napisać strategię komunikacji. Pokazuję przykład. Cz. 1
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnMarketing
Piksel Facebooka. Jakie daje możliwości w kampaniach reklamowych?
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnMarketing
W naszym odczuciu odbiorca z branży rolniczej nieco różni się od innych, a dlaczego?
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnMarketing
Account VS Klient. Dlaczego ważna jest chemia od pierwszego…maila
Dorota Lipińska
Marketing Specialist
#FocusOnMarketing
Rynek Nieruchomości Mieszkaniowych. Co pokazują badania prowadzone podczas targów nieruchomości?
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnMarketing
Strategia marketingowa centrum handlowego
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnMarketing
„W głowie się nie mieści” czyli o emocjach w marketingu
Alicja Konowrocka
Graphic Designer
#FocusOnMarketing
Kiedy klient przychodzi do agencji marketingowej i pyta — za ile…?
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnDesign
Rynek nieruchomości: Branding Inwestycji Willa Akacja
Alicja Konowrocka
Graphic Designer
#FocusOnDesign
Design millenialsoodporny, czyli jak komunikować się z pokoleniem Y
Alicja Konowrocka
Graphic Designer
#FocusOnDesign
5 trendów w projektowaniu stron na rok 2020
Grzegorz Skotarek
Chairman Of The Board
#FocusOnDesign
Dlaczego warto zainwestować w moduł wyszukiwarki 3D na landing page'u inwestycji mieszkaniowej?
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnDesign
10 zasad, dzięki którym karta lokalu stanie się bardziej czytelna
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnDesign
Obalamy mity nową stroną internetową, wykonaną dla firmy Sierra Balmain
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnDesign
Dobra infografika? Poznaj nasze sprawdzone sposoby!
Alicja Konowrocka
Graphic Designer
#FocusOnDesign
Przepis na udany key visual
Alicja Konowrocka
Graphic Designer
#FocusOnSocialMedia
Case Study Casbeg. Komunikacja w pięciu kanałach social media: Facebook, LinkedIn, Instagram, TikTok, YouTube w sektorze B2B.
Edyta Kwiatkowska
Account Executive
#FocusOnSocialMedia
Jak Budować Długotrwałe Relacje z Klientami w Social Mediach? - Porady na temat budowania i utrzymania relacji z klientami przez media społecznościowe.
Karolina Pacocha
Content Creator
#FocusOnSocialMedia
9 zasad, o których musisz pamiętać, aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie na Instagramie
Joanna Jędrzyńska
Account Executive
#FocusOnSocialMedia
Marketing od kuchni, czyli komunikacja social media w branży gastronomicznej
Joanna Jędrzyńska
Social Media Moderator
#FocusOnSocialMedia
Przewodnik po TikTok Ads, czyli reklama na TikToku
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnSocialMedia
Jak planować posty na facebooku centrum handlowego w dobie pandemicznych obostrzeń?
Paulina Marczyk
Social Media Moderator
#FocusOnSocialMedia
Pomysł na komunikację w social media? Najpierw grupa docelowa i persona
Krystian Nowakowski
♦️ Head od Digital Marketing ♦️
#FocusOnSocialMedia
Obsługa mediów społecznościowych. Takie proste, jak się wydaje?
Anna Jędrzyńska
Marketing Specialist
#FocusOnSocialMedia
Jak organizować konkursy zgodnie z prawem?
Karol Wątrobiński
Radca Prawny
#FocusOnRetail
Walentynkowy marketing w centrum handlowym: pomysły na promocje i konkursy
Aneta Pawłowicz
Account Executive
#FocusOnRetail
Marketing doświadczeń w centrach handlowych: trendy na 2025 rok
Aleksandra Boczar
Customer success
#FocusOnRetail
Promocje sezonowe w centrach handlowych: najlepsze praktyki i pomysły na Zimę 2024/2025
Karolina Pacocha
Content Creator
#FocusOnRetail
Czy influencer marketing w centrach handlowych się opłaca?
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Jak skutecznie wykorzystać grafikę w marketingu centrów handlowych
Tomasz Grzywacz
Graphic Designer
#FocusOnRetail
TREND ALERT! Strategie na rok 2025. Jak wykorzystać media społecznościowe do promocji centrum handlowego
Joanna Jędrzyńska
Account Executive
#FocusOnRetail
Analiza zachowań konsumentów w Centrach Handlowych: Jak wykorzystać dane do optymalizacji marketingu?
Edyta Kwiatkowska
Account Executive
#FocusOnRetail
Dynamiczne zmiany w digital marketingu centrów handlowych — wywiady z ekspertami
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Projektowanie graficzne w kampaniach marketingowych centrów handlowych: case studies i najlepsze praktyki
Agnieszka Szwed
Graphic Desinger
#FocusOnRetail
Zrównoważony marketing w centrach handlowych: trendy, technologie i troska o środowisko
Patrycja Banaszkiewicz
Content Creator
#FocusOnRetail
Trendy w projektowaniu graficznym dla centrów handlowych - podsumowanie pierwszego półrocza.
Tomasz Grzywacz
Graphic Designer
#FocusOnRetail
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do działań marketingowych w centrach handlowych?
Patrycja Banaszkiewicz
Content Creator
#FocusOnRetail
Efektywne wykorzystanie grafiki w mediach społecznościowych do zwiększenia zainteresowania centrami handlowymi.
Agnieszka Szwed
Graphic Designer
#FocusOnRetail
Jak skutecznie wykorzystać social media w promocji centrum handlowego? - Praktyczne wskazówki
Aneta Pawłowicz
Account Executive
#FocusOnRetail
Audyt komunikacji digital dla centrów handlowych.
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Czy centra handlowe powinny zwiększyć budżety na kampanie digital?
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Trendy w zachowaniach klientów centrów handlowych – jak je wykorzystać w strategii marketingowej.
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Digital vs. tradycyjne media – gdzie warto inwestować w kontekście centrów handlowych?
Joanna Jędrzyńska
Account Executive
#FocusOnRetail
Czym jest ESG i jak wpływa na strategię marketingową centrów handlowych?
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Kluczowe strategie digital marketingu dla centrów handlowych podczas sezonowych szczytów
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Rola social mediów centrów handlowych w pozyskiwaniu klientów i generowaniu footfallu
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Poznaj 5 działań w marketingu online, dzięki którym pozyskasz lokalnych klientów do swojego sklepu!
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Kryzys w komunikacji centrów handlowych w social mediach?
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnRetail
Sztuka w projektach handlowych – artystyczne trendy w doświadczeniach zakupowych
Mikołaj Wojciechowski
Business Development and Marketing Manager – APA Wojciechowski Architekci
#FocusOnRetail
Postaw na pop-up stores, czyli dlaczego warto zmienić myślenie o strategii Twojego centrum
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
#FocusOnAktualności
Sukces Focus Agency na gali PRCH Retail Awards 2024
Grzegorz Skotarek
Founder & Head of marketing
kontakt dla klientów
Focus Agency Sp. z o.o.
Prosta 70
00-838 Warszawa, Polska
biuro@focus-agency.pl
Krystian Nowakowski
+48 660 000 950
krystian@focus-agency.pl