Agencja Marketingowa FOCUS | Dlaczego wyszukiwarka 3D jest tak ważna na stronie inwestycji deweloperskiej?
#FocusOnDesign

Dlaczego warto zainwestować w moduł wyszukiwarki 3D na landing page'u inwestycji mieszkaniowej?

Krystian Nowakowski
Krystian Nowakowski
New Business Manager

Czego dowiesz się z artykułu?

1. Czym jest moduł wyszukiwarki 3D?
2. Jakie korzyści daje wyszukiwarka 3D na landing page'u inwestycji?

Czym jest wyszukiwarka 3D na rynku nieruchomości?

Samo pojęcie może być różnie interpretowane. W przypadku projektów na rynku nieruchomości wyszukiwarka 3D to nic innego jak interaktywna bryła budynku, czyli taka w której użytkownik może wybrać odpowiednie mieszkanie i zapoznać się z jego szczegółami. Wyobraźmy więc sobie inwestycję składającą się z trzech, 12-piętrowych budynków wielorodzinnych z biało-grafitową elewacją, dużymi przeszkleniami, balkonami i loggiami usytuowaną wśród terenów zielonych.

Na parterze budynków znajdują się lokale usługowe, w których w przyszłości mieszkańcy będą mogli rano kupić świeże bułki, po południu zjeść dobry obiad, a na wieczór kupić piwo i chipsy do netflixowego serialu. Wyszukiwarka w takim przypadku to wizualizacja całej przestrzeni, w której początkowo możemy kliknąć i wybrać dany budynek, następnie piętro, później konkretny lokal, a na samym końcu zapoznać się kartą konkretnego mieszkania. Te kilka podstron, to ścieżka którą pokonuje klient w celu znalezienia właściwej oferty. Dlaczego zatem sam moduł wyszukiwarki 3D jest tak ważny na stronie inwestycji? Na to pytanie postaram się odpowiedzieć w dalszej części.

Dlaczego warto wyposażyć landing page inwestycji w wyszukiwarkę 3D?

Jak już pisałem we wcześniejszym artykule „10 zasad, dzięki którym karta lokalu stanie się bardziej czytelna”, biorąc pod uwagę obecną sytuację rynkową wielu klientów nie ma ochoty wybierać się na targi nieruchomości, czy też umawiać do biur sprzedaży w celu zapoznania się z ofertą dewelopera. Dzieje się tak ze względu na bardzo rozbudowane landingi inwestycji, na których użytkownicy są w stanie znaleźć wszystko, a to pozwala zaoszczędzić bardzo dużo czasu. Wyszukiwarka 3D, okazuje się bardzo pomocnym modułem, który przede wszystkim: 

  1. łatwo pozwala zwizualizować klientowi bryłę budynku, jego elewację, a także otoczenie;
  2. prezentuje lokal w konkretnym miejscu na planie i mocno działa na wyobrażenie klienta;
  3. poszerza horyzont klienta i daje wolność wyboru w zakresie konkretnej inwestycji;
  4. jest elementem interakcji, doświadczeniem, w którym potencjalny klient bierze udział już na etapie wyboru lokalu.

Jakie korzyści daje wyszukiwarka 3D?

Wyszukiwarka 3D jest modułem, który stał się standardem. Tak jak wspomniałem wcześniej dostarczają one użytkownikom doświadczeń, pozwalają wejść w interakcje z inwestycją i w łatwy sposób wyszukać odpowiedni lokal. To tylko wstępne korzyści jakie możemy sobie wyobrazić, a jak szerzej możemy spojrzeć na omawiany moduł? Przede wszystkim:

  • Wyszukiwarka 3D może zostać zintegrowana z systemem CRM, zarządzanym przez doradców ds. sprzedaży.

 W takiej sytuacji zespół sprzedażowy w bardzo szybki sposób dokonując zmian w systemie odnośnie konkretnych lokali, publikuje je na głównej stronie inwestycji.

  • Wyszukiwarka 3D daje możliwość prezentacji pory dnia.

Dzięki prostym suwakom klient będzie mógł zmienić porę dnia na wizualizacji, co pozwoli obejrzeć bryłę budynku o wschodzie lub zachodzie. Co więcej dokładnie sprawdzi jak operuje słońce o wybranych godzinach. 

  • Rozbudowana wyszukiwarka 3D pozwala zaprezentować dokładnie otoczenie inwestycji.

Silniki programistyczne, które są wykorzystywane do gier pozwalają implementować rozwiązania, dzięki którym użytkownik może za pomocą strzałek na klawiaturze, poruszać się po otoczeniu konkretnych inwestycji.

Podsumowując. Wyszukiwarki 3D ułatwiają poruszanie się pomiędzy konkretnymi ofertami inwestycji. Można je zaimplementować w prostszy i tańszy sposób, a można zainwestować w rozwiązania, które dają ogromne możliwości. Na pewno warto mieć na uwadze takie moduły już teraz ponieważ każda strona inwestycji to wirtualne biuro sprzedaży. Aktualnie wielu potencjalnych klientów nie ma czasu umawiać się na fizyczne spotkania w stacjonarnych biurach sprzedaży, a wybiegając w przyszłość - rezerwacja lub zakup nieruchomości będzie możliwy całkowicie w sposób zdalny.

 

 

Komentarze

kontakt dla klientów

Focus Agency Sp. z o.o.

al. Jerozolimskie 123A
00-838 Warszawa
Krystian Nowakowski

Krystian Nowakowski

+48 660 000 950
krystian@focus-agency.pl