+ social media moderator
na stanowisku social media moderatora będziesz odpowiedzialny/na za codzienną obsługę kanałów social mediowych tj. przygotowywanie krótkich wpisów, planowanie treści, publikowanie, komentowanie, udzielanie się w dyskusjach, raportowanie działań. Zobacz więcej >>
Obowiązki
- opracowanie treści na kanały social media: facebook, linkedin, instagram
- copywriting
- wdrażanie strategii komunikacji w social mediach
- planowanie i publikowanie contentu w social media
- planowanie treści konkursowych
Wymagania:
- umiejętność tworzenia spójnych treści zgodnych z branbookiem marki
- umiejętność redagowania tekstów reklamowych
- posługiwanie się poprawną polszczyzną
- zaangażowanie i kreatywność
- znajomość specyfiki poszczególnych kanałów social mediowych
Dodatkowe atuty:
- znajomość narzędzi marketingowych takich jak Brand24, Google Analytics, Facebook Analytics
- doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w social mediach
Oferujemy:
- możliwość rozwoju, zdobycia nowych umiejętności, szkolenia
- pracę stacjonarną w centrum Warszawy
- krótsze godziny pracy w piątki :)
- jasne i uczciwe warunki wynagrodzenia, w pełni zależne od Twoich umiejętności i doświadczenia,