Postaw na pop-up stores, czyli dlaczego warto zmienić myślenie o strategii Twojego centrum.
#FocusOnRetail

Postaw na pop-up stores, czyli dlaczego warto zmienić myślenie o strategii Twojego centrum.

Grzegorz Skotarek
Grzegorz Skotarek
Chairman Of The Board

Podczas wizyty w centrum handlowym dzisiejsi klienci szukają coraz ciekawszych doświadczeń zakupowych. Właściciele i zarządcy obiektów stają przed ogromnym wyzwaniem jakim jest zadowolenie zarówno najemców, jak i odwiedzających. W dobie szybko rozwijającego się e-commerce’u ważne jest, aby ożywić strategie obiektów, angażując w nie nowe koncepcje handlowe. Pop-up stores, bo o nich mowa, nie są niczym nowym. Od lat regularnie pojawiają się podczas różnych imprez czy festiwali, jednak w centrach handlowych jest to wciąż mniej popularna forma przyciągania klientów.

Nowa era pop-up stores

Obecnie długoterminowe umowy najmu są standardem w centrach handlowych, jednak to nie wystarcza już do zaspokojenia potrzeb dzisiejszych konsumentów, dlatego właściciele centrów handlowych powinni zmienić sposób myślenia o obiektach handlowych. Krótkoterminowe umowy najmu i oryginalne koncepty mogą przyciągnąć do centrum handlowego nowych klientów z pokolenia millenialsów oraz pokolenia z, zwiększając obroty ze sprzedaży i ogólne przychody z nieruchomości. Jednocześnie potencjalni najemcy mogą zaprezentować swoje marki większej grupie społecznej przy niższym nakładzie finansowym. 

 

Takie podejście właścicieli centrów handlowych pozwala wypełnić wolne powierzchnie, generować dodatkowe przychody z najmu, przy równoczesnym ulepszeniu customer experience.

 

Wg. Britan’s Pop-Up Retail Economy, rynek pop-upów z roku na rok rośnie, a w samej Wielkiej Brytanii jest wart ponad 2,3 mld funtów.

 

O krok przed e-commerce

Poprzez nowoczesne zarządzanie wynajmowaną powierzchnią, właściciele centrów handlowych mogą stworzyć lepsze i bardziej zróżnicowane doświadczenia zakupowe, zwiększając przy tym wskaźnik footfallu. 

Oferta obiektów wzbogacona o pop-up stores daje możliwość stworzenia customer experience, którego świat cyfrowy nie może nam zaoferować, a to pozwala na konkurowanie z szybko rozwijającym się rynkiem e-commerce.

Ponadto pop-upy to sposób, w jaki zarządcy centrów handlowych otwierają się na nowe marki i firmy z rynku e-commerce, które chcą dotrzeć do nowych klientów.

Co dalej?

Pop-up stores są idealnym rozwiązaniem dla właścicieli i zarządców centrów handlowych, którzy chcą ożywić dynamikę swoich obiektów i zapewnić ich modernizację. Nabiera to nowego znaczenia nie tylko dzięki dodatkowym atrakcjom, ale także dzięki krótkoterminowym konceptom, które zwiększają zainteresowanie obiektem. Nie ma wątpliwości, że pop-up stores powoli stają się niezbędnym elementem centrum handlowego, a w przyszłości będą kształtować sposób, w jaki właściciele centrów handlowych będą wynajmować nieruchomość.

Komentarze

kontakt dla klientów

Focus Agency Sp. z o.o.

ul. Prosta 51
00-838 Warszawa
Krystian Nowakowski

Krystian Nowakowski

+48 660 950 000
krystian@focus-agency.pl