Willa Akacja to nowoczesna i zarazem kameralna inwestycja znajdująca się w Pruszkowie pod Warszawą. Dogodna lokalizacja, z szybkim dojazdem do stolicy sprawiają, że jest to doskonały wybór spokojnego miejsca do życia o wysokim standardzie. Budynek łączy w sobie zalety stylowego apartamentowca z przestrzenią przyjazną zarówno rodzinom z dziećmi, jak i wszystkim tym, którzy chcą uciec od zgiełku wielkiego miasta. Inspiracją do projektu key visuala od samego początku było połączenie przeciwstawnych skojarzeń takich jak: Ogień i Woda, Ciepło i Zimno czy kolory Niebieski i Czerwony. Wykorzystanie kolorów na zasadzie przeciwieństw pełni również funkcję wzajemnego podbicia. Nasycona pomarańcza powoduje wybicie intensywnych fioletowo-niebieskich odcieni i na odwrót. To świadome działanie pozwoliło mocno wyróżnić komunikację, a zarazem dało możliwość podkreślania elementów, które będą istotne w licznych przeformatowaniach kreacji.
Grupą docelową są aktualni mieszkańcy Pruszkowa i okolic, którzy chcieliby postawić na nowy standard życia w eleganckim i nowoczesnym miejscu. Dlatego nasz projekt z założenia miał się wyróżniać, ale jednocześnie być delikatny i nienachalny.
Wokół inwestycji Willa Akacja znajduje się wiele punktów usługowych i handlowych, zapewniających wygodę życia codziennego. Wszystko, co niezbędne dostępne jest na wyciągnięcie ręki. Lokalizację budynku wyróżnia również bliskość atrakcyjnych terenów rekreacyjnych takich jak malowniczy Park Potulickich, Stawy Helenowskie, Las Młochowski, czy nawet ukryta wśród pól i lasów szkoła jazdy konnej PaTaTaj.
Jednym z najważniejszych elementów key visuala jest wizualizacja, która powinna tworzyć integralną całość z pozostałymi elementami kompozycji. Do projektu poszukiwaliśmy organicznych kształtów, które otworzą szerokie możliwości na dalszych etapach realizacji przeformatowań. Taka praktyka jest niezwykle ważna w procesie projektowania. Zawsze musimy mieć na uwadze, że komunikacja będzie wykorzystywana na dużych nośnikach outdoorowych, a także małych banerach internetowych.
Co więcej, kształty wraz z połączeniem przeciwstawnych kolorów staną się bardzo charakterystycznymi elementami brandingu inwestycji.
Kompozycja końcowa musi pomieścić wiele poszczególnych elementów takich jak: logo inwestycji, logo dewelopera, wizualizację, hasło reklamowe, korzyść, a także element call to action do zwiększania konwersji w sieci. Kilka najważniejszych przeformatowań digitalowych, na których jest mało przestrzeni pokazało jednak, że jest to możliwe właśnie dzięki odpowiedniej kolorystyce i charakterystycznym kształtom.
Key Visual to nowoczesna, świeża, delikatna i charakterystyczna kompozycja ze wszystkimi najważniejszymi elementami. Wskazuje promowany produkt, podkreśla korzyść, zawiera logo inwestycji i dewelopera. Ponadto prezentuje elewacje nieruchomości i zachęca do podjęcia działania dzięki widocznemu CTA.