Reklama na Facebooku

Reklama na Facebooku

Kampanie na Facebooku, to przede wszystkim ogromne możliwości reklamowe. Jak podaje portal statista, Facebook to najpopularniejsza platforma social media w Polsce. W marcu 2021 roku, Facebook zanotował ponad 23 mln użytkowników w Polsce. Na podstawie tak dużej grupy odbiorców, możemy ustawiać reklamy, które docierają do konkretnych użytkowników. Konfigurując kampanię na facebooku możemy wybierać komu dokładnie wyświetlać reklamy. Co więcej możemy ograniczać wyświetlanie reklam do konkretnych regionów, a nawet ulic. Standardowy marketing – offline, nie zawsze jest w stanie tak dokładnie określać do kogo powinny być kierowane reklamy. Najważniejszym atutem jest to, że reklama na facebooku to działania policzalne. W trakcie trwania kampanii i po jej zakończeniu, możemy powiedzieć: ile osób zobaczyło reklamy, ile razy te osoby widziały reklamy i w jakim stopniu były nimi zainteresowane. Możemy również stwierdzić, czy osoby które kliknęły w naszą reklamę, dokonały zakupu produktu czy też nie! Nie zwlekaj, wykorzystaj potencjał sprzedażowy na Facebooku już dziś, aby za rok być w innym miejscu!

Chcę spróbować

chcesz uzyskać ofertę w zakresie reklamy na facebooku? Napisz:

łączymy marketing i sprzedaż

POZNANIE, później POLUBIENIE, następnie ZAUFANIE i na końcu ZAKUP! Taką ścieżkę pokonuje każdy klient. Jeśli przez nią przejdzie to odniesiemy sukces, ale jak to zrobić? Każda reklama powinna być prowadzona w oparciu o kontakt z działem sprzedaży i feedback jaki dostarczają handlowcy. Od poszczególnych kampanii zależy, jakie produkty są w kręgu największego zainteresowania, jakie pytania zadają klienci, na czym najbardziej zależy klientom podczas zakupu, jak trafili na konkretny produkt czy też co sprawia, że nie mogą być przekonani do zakupu. Każda ta informacja wpływa na konkretne kroki w konfiguracji kampanii, zmiany na dokonywane na stronach internetowych, czy też sklepach, a także na intensyfikacje poszczególnych kanałów. Te aspekty dają odpowiedz na pytanie: co poprawia sprzedaż w naszym biznesie. Dlatego w każdej relacji staramy się budować most pomiędzy działem Marketingu, a działem Sprzedaży. Biorąc pod uwagę wieloletnie współprace z wieloma markami, regularnie staramy się dostarczać wiedzę handlowcom i od nich oczekujemy tego samego. Takie zespołowe działanie pozwala przeprowadzić klienta przez ścieżkę, która prowadzi do zakupu.

kontakt dla klientów

Focus Agency Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa, Polska
Krystian Nowakowski

Krystian Nowakowski

+48 660 000 950
krystian@focus-agency.pl