Agencja Marketingowa FOCUS | Monitoring Mediów

monitoring mediów

Monitoring mediów z roku na rok staje się coraz bardziej popularny i wydaje się być nieodłącznym elementem marketingu. Umożliwa on szybkie i efektywne pozyskanie informacji o tym jak i gdzie piszą o Twojej marce. W dobie niezliczonej ilości przekazywanych informacji branżowych przez media społecznościowe jak i media tradycyjne, chcąc dbać o wizerunek swojej firmy nie powinniśmy pozostawać obojętni na powstające treści. Jednocześnie monitoring pomaga nam mierzyć zasięg i oceniać efekty działań komunikacyjnych, wyliczyć ekwiwalent reklamowy (AVE), monitorować konkurencję, lub szybko reagować na sytuacje kryzysowe. Dzięki naszym partnerom biznesowym codziennie monitorujemy sieć, prasę, radio i telewizję w odniesieniu do zdefiniowanych słów kluczowych. Jeśli chcesz dowiedzieć się gdzie o Tobie mówią i piszą to daj nam znać.

Sprawdź ofertę

dlaczego warto stosować monitoring mediów?

Sprawdzaj kto i kiedy pisze na Twój temat

Każdego dnia w sieci pojawia się miliony nowych komentarzy, wypowiedzi eksperckich, opinii klientów czy też komentarzy, w których użytkownicy używają słów kluczowych związanych z Twoją branżą lub marką. Kluczowym jest zatem informacja, kto o Tobie piszę i gdzie. Na to właśnie pozwala monitoring mediów.

Dowiedz się czy piszą o Tobie pozytywnie czy negatywnie

Każdy wpis, komentarz lub opinia posiada swój wydźwięk: pozytywny, neutralny lub negatywny. Monitorowanie wydźwięku jest bardzo ważnym elementem i pozwala uzyskać informację, co Twoim klientom się podoba, a co nie.

Dowiedz się jak wysoki wpływ mają wpisy, które pojawiają się na Twój temat

Wszystkie wzmianki na Twój temat, pojawiają się w bardzo zróżnicowanych miejscach. Na portalach i stronach bardziej lub mniej ważnych. Jeżeli ktoś wspomniał o nazwie Twojej marki na portalu bardzo często odwiedzanym to jest to realna wartość dla Twojej firmy.

Zbadaj w jakich kanałach ludzie piszą o Tobie najcześciej

Wiele użytkowników komunikuje się z otoczeniem za pomocą wybranych i stałych kanałów branżowych (stron internetowych lub konkretnych profili w social media). Monitoring mediów pozwoli Ci dowiedzieć się zatem na jakich stronach internetowych przebywają Twoi potencjalni klienci.

Pozyskuj wiedzę na tematy związane z Twoją branżą

Monitorowanie słów kluczowych pozwala również uzyskać szersze informację na temat swojej branży. Monitorując wzmianki związane z ogólnym słowem kluczowym ale jednak powiązanym z naszą branżą, będziemy w stanie zdefiniować kontekst dyskusji i poszerzyć horyzont poznawczy naszych odbiorców.

Włącz się do dyskusji, w których uczestniczą Twoi klienci

Najważniejszy element monitoringu mediów. Dzięki słowom kluczowym, które na bieżąco dla Ciebie śledzimy możesz bezpośrednio włączyć się do dyskusji i uczestniczyć w konwersacjach na temat Twójej marki lub Twoich produktów.

co zyskujesz współpracując z nami?

Bieżące raporty napływające z różnych źródeł wraz z wnioskami, dzięki którym każdego miesiąca możesz optymalizować proces komunikacji swojego przedsiębiorstwa.

wzrost

otrzymaj raport na temat wybranego słowa kluczowego!

Jesteś ciekawy co i gdzie mówią o Twojej marce? Wystarczy, że wypełnisz formularz, a my przygotujemy dla Ciebie specjalny raport na temat wybranego słowa kluczowego.

chcesz uzyskać ofertę w zakresie monitoringu mediów? Napisz:

kontakt dla klientów

Focus Agency Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa
Krystian Nowakowski

Krystian Nowakowski

+48 660 000 950
krystian@focus-agency.pl