Moja, Twoja, Nasza, Swoja Olimpia!

Stworzenie spójnej identyfikacji centrum handlowego Swoja Olimpia

brief

Moja, Twoja, Nasza, Swoja Olimpia!

Naszym zadaniem, było stworzenie spójnej identyfikacji obiektu przyjaznego i dostępnego, łączącego ludzi i pokolenia. Swoja Olimpia to kompleks wielofunkcyjny składający się z centrum handlowego typu convenience, powierzchni biurowych oraz centrum sportowo rekreacyjnego, w autorskiej odsłonie właściciela obiektu – firmy Womak Holding SA. Koncepcja materiałów reklamowych tworzonych na potrzeby komunikacji inwestycji, miała zadanie przybliżyć projekt lokalnym mieszkańcom oraz wspomóc w komercjalizacji. Wyzwanie jakie zostało przed nami postawione dotyczyło zatem dopasowania języka komunikatów oraz efektu wizualnego na potrzeby B2B oraz B2C. Swoja Olimpia ma łączyć ludzi i pokolenia, zapraszać do wspólnego spędzania czasu i realizowania codziennych potrzeb. TWOJA, MOJA, NASZA, SWOJA OLIMPIA! Dzięki przemyślanej grze słów, przekazaliśmy ideę projektu.

  • kreacja
  • digital
  • prasa
  • e-mail marketing

Story

Ludzie, którzy odwiedzą Swoją Olimpię to mieszkańcy okolicznego osiedla, stali bywalcy, którzy poczują się tutaj jak w domu. Swoja Olimpia to miejsce gościnne i otwarte, a jej bogata oferta i przyjazna architektura sprawią, że chętnie odwiedzą ją klienci różnych grup pokoleniowych, nie tylko sami, ale również z rodziną i z przyjaciółmi. Na projektach chcieliśmy pokazać, za co przyszli klienci docenią Swoją Olimpię oraz jaką rolę w ich społeczności mogą pełnić najemcy.

 

 

 

Hasła

Twoja, Moja, Nasza, Swoja Olimpia! Krótkie hasłą ukazują codzienne sytuacje oraz to jakie miejsce zajmie w nich nowa inwestycja. Treści umieszczone na banerze zawierają stwierdzenia takie jak Twoja, Moja, Nasza, Swoja… pisane wielkimi literami, korespondując z nazwą inwestycji, a także wzracają uwagę odbiorcy. Koncepcja ta została zaprojektowana nie tylko pod kątem wizerunkowym, ale również w celu zainteresowania inwestycją potencjalnych najemców. Za pomocą gry słów i przedstawionych postaci oraz sytuacji, dowiedzą się oni, kim mogą być potencjalni klienci. Na banerze znalazły się również najważniejsze informacje dotyczące projektu, takie jak powierzchnia, liczba miejsc parkingowych i dojazd, a także miejsce przeznaczone na reklamę najemców, dopasowaną wizualnie do stylu całego projektu.

Estetyka

Zdjęcia osób w bardzo wyraźny sposób połączone zostały z hasłami i wizualizacjami podkreślającymi cechy nowej inwestycji. W całej komunikacji, dominuje energia, wyrażona poprzez dynamiczne postacie i żywe barwy. Zastosowane gradienty oraz odważna kompozycja kolorów sprawiły, że realizacje wyróżniają się, są dobrze widoczne i oddają charakter inwestycji.