Jak zwiększyć zasięgi organiczne obiektu handlowego na facebooku? Social media - Swoja Olimpia - obiekt mixed-use

case study - social media

Jak zwiększyć zasięgi organiczne – Swoja Olimpia - obiekt mixed-use

Branża: Obiekt mixed-use
Klient: WOMAK Holding / Swoja Olimpia
Medium: Facebook
Problem: brak contentu w social mediach / obiekt w trakcie budowy
Rynek: Wrocław
Cele: pozyskanie organicznego zasięgu, uzyskanie nowych fanów, budowa realcji z pobliskim osiedlem
Czas: 3 miesięce

+11570,7%

wzrost organicznego 
zasięgu na facebooku

+34492,1%

wzrost organicznych
wyświetleń na facebooku

+428%

wzrost organicznych
polubień profilu na facebooku

+19200%

wzrost miesięcznego
zaangażowania na facebooku

Wyzwania:

- prowadzenie autentycznej narracji obiektu Facebooku

- promocja obiektu wielofunkcyjnego, w trakcie jego budowy

- brak realnego contentu na Facebooku

- budowa relacji z lokalną społecznością

Realizacja:

Inwestycja Swoja Olimpia położona będzie na wrocławskich Swojczycach, dzięki czemu z jej oferty wygodnie skorzystają również mieszkańcy podwrocławskich miejscowości. SWOJA Olimpia ma być alternatywą dla wielkopowierzchniowych galerii handlowych, oddalonych o kilometry od tej części miasta. W obiekcie znajdą się lokale handlowe, usługowe, powierzchnie biurowe, medyczne i przede wszystkim operator spożywczy – Lidl. Obecnie trwa komercjalizacja powierzchni biurowych, a otwarcie planowane jest na II Q 2021 r. Inwestycja będzie realizowana w trzech etapach.

Projektując komunikację na facebooku powstającego obiektu, skupiliśmy się na funkcjach informacyjnych oraz budowaniu pozytywnych relacji z przyszłymi klientami. Okoliczni mieszkańcy oczekują pełnej, transparentnej informacji na temat inwestycji, a my tę potrzebę zaspokajamy, osiągając wysokie organiczne zasięgi i zaangażowanie. Posty informacyjne podzieliliśmy na serie tematyczne. Dzięki temu przyzwyczailiśmy odbiorców do regularnych, wartościowych komunikatów i zaangażowaliśmy ich do dyskusji na temat rozwoju ich okolicy.

Poza postami informacyjnymi na facebooku nie zapomnieliśmy także o pozytywnym wizerunku i budowaniu relacji. Swoją Olimpię przedstawiliśmy jako nową, najbliższą, dobrze znaną sąsiadkę. Seria #Porozmawiajmy otworzyła dyskusję, która potoczyła się nie tylko na fanpage’u, ale także w lokalnych grupach na Facebooku.

chcesz uzyskać ofertę w zakresie obsługi profilu social media? Napisz:

kontakt dla klientów

Focus Agency Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa, Polska
Krystian Nowakowski

Krystian Nowakowski

+48 660 000 950
krystian@focus-agency.pl