Branża: Obiekt mixed-use
Klient: WOMAK Holding / Swoja Olimpia
Medium: Facebook
Problem: brak contentu w social mediach / obiekt w trakcie budowy
Rynek: Wrocław
Cele: pozyskanie organicznego zasięgu, uzyskanie nowych fanów, budowa realcji z pobliskim osiedlem
Czas: 3 miesięce
wzrost organicznego
zasięgu na facebooku
wzrost organicznych
wyświetleń na facebooku
wzrost organicznych
polubień profilu na facebooku
wzrost miesięcznego
zaangażowania na facebooku
- prowadzenie autentycznej narracji obiektu Facebooku
- promocja obiektu wielofunkcyjnego, w trakcie jego budowy
- brak realnego contentu na Facebooku
- budowa relacji z lokalną społecznością
Inwestycja Swoja Olimpia położona będzie na wrocławskich Swojczycach, dzięki czemu z jej oferty wygodnie skorzystają również mieszkańcy podwrocławskich miejscowości. SWOJA Olimpia ma być alternatywą dla wielkopowierzchniowych galerii handlowych, oddalonych o kilometry od tej części miasta. W obiekcie znajdą się lokale handlowe, usługowe, powierzchnie biurowe, medyczne i przede wszystkim operator spożywczy – Lidl. Obecnie trwa komercjalizacja powierzchni biurowych, a otwarcie planowane jest na II Q 2021 r. Inwestycja będzie realizowana w trzech etapach.
Projektując komunikację na facebooku powstającego obiektu, skupiliśmy się na funkcjach informacyjnych oraz budowaniu pozytywnych relacji z przyszłymi klientami. Okoliczni mieszkańcy oczekują pełnej, transparentnej informacji na temat inwestycji, a my tę potrzebę zaspokajamy, osiągając wysokie organiczne zasięgi i zaangażowanie. Posty informacyjne podzieliliśmy na serie tematyczne. Dzięki temu przyzwyczailiśmy odbiorców do regularnych, wartościowych komunikatów i zaangażowaliśmy ich do dyskusji na temat rozwoju ich okolicy.
Poza postami informacyjnymi na facebooku nie zapomnieliśmy także o pozytywnym wizerunku i budowaniu relacji. Swoją Olimpię przedstawiliśmy jako nową, najbliższą, dobrze znaną sąsiadkę. Seria #Porozmawiajmy otworzyła dyskusję, która potoczyła się nie tylko na fanpage’u, ale także w lokalnych grupach na Facebooku.