Case study Focus Agency – Social Media Europa Centralna

Case Study – Social Media – Europa Centralna

Social Media Europa Centralna

Branża: Centra Handlowe
Klient: Sierra Balmain / Europa Centralna
Medium: Facebook, Instagram
Problem: Niskie zaangażowanie na instagramie
Rynek: Gliwice
Cele: Zwiększenie zaangażowania na instagramie, optymalizacja i poprawa wyników kampanii reklamowych
Czas: 3 miesiące

Osiągnięte wyniki

+135%

wzrost zaangażowania na IG

+95,8%

wzrost zaangażowania na FB

+56%

wzrost zasięgu na FB

+88%

wzrost zasięgu na IG

+97%

wzrost liczby wizyt w profilu IG

+87,2%

wzrost liczby wizyt w profilu FB

Wyzwania

- Wspólnie z najemcami przygotowanie angażujących konkursów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów
- Dbanie o lokalny charakter obiektu
- Podkreślanie bogatej oferty rozrywkowej oraz home & decor
- Prezentacja oferty najemców w nienachalny i autentyczny sposób

Zadania

- Realizacja komunikacji prowadzącej do wzrostu świadomości istnienia najbardziej rozrywkowego centrum handlowego na Śląsku i jako jedynej w Polsce galerii realizującej bony turystyczne na rozrywki. Europa Centralna w swoim portfolio posiada najemców takich jak Funzeum, Kolejkowo, Wystawa Lego, House of Air – park trampolin, Crazy Carts.

- Tworzenie angażujących treści przekładających się na zaangażowanie użytkowników, zacieśnianie z nimi więzi, a co za tym idzie wzrost liczby Klientów CH EC i rozrywek

- Budowanie wizerunku atrakcyjnego i wartego odwiedzenia miejsca przez rodziny z dziećmi. EC to najlepsze na Śląsku centrum rodzinnej rozrywki (dostępnej 7 dni w tygodniu!) – jedyne centrum handlowe realizujące bony turystyczne

- Lokalność – skupienie się na lokalności, ale nie w sposób trywialny. Ukazywanie nieoczywistych miejsc w Gliwicach i na Śląsku, angażujących społeczność do interakcji.

Realizacja zadań

Centrum Handlowe Europa Centralna to jeden z największych obiektów komercyjnych w Polsce i Europie. Wyjątkowa lokalizacja przy Węźle Sośnica w Gliwicach, łączącym autostrady A1, A4, DTŚ i drogę krajową 44 stanowi o unikalności tego obiektu. W centrum działa także pierwszy na Śląsku Punkt Odbioru IKEA. W jednym miejscu znajduje się wiele niesamowitych propozycji dla całej rodziny – edukacyjne wystawy, park trampolin czy tor gokartowy. Wszystkie atrakcje są dostępne 7 dni w tygodniu.

Zrobiliśmy research i głównymi przeszkodami ograniczającymi liczbę gości centrum jest zdecydowanie brak sklepu spożywczego, kina czy sklepów sieci INDITEX (Zara, Stradivarius, Bershka).

W strategii bardzo wyraźny nacisk położyliśmy na kreowaniu autentyczności oraz budowaniu zaangażowania użytkowników. Skupiamy się w szczególności na szerokiej ofercie rozrywkowej oraz kategorii home & decor. Biorąc pod uwagę bardzo duże wymagania dzisiejszych odbiorców, dużą ilość wszelkiego rodzaju informacji na wielu płaszczyznach i ogólną tendencję komunikacji idącą w kierunku „przebodźcowania”, zdecydowaliśmy się na dostarczanie jedynie rzeczywistego contentu. Dużą rolę w naszej komunikacji odgrywa lokalność, która w doskonały i naturalny sposób aktywizuje użytkowników i zwiększa autentyczność samego profilu. W komunikacji uwzględniamy tematykę bliską i charakterystyczną dla mieszkańców Śląska – lokalne potrawy, nazewnictwo, gry słowne – wszystko po to, aby zachęcić użytkowników do interakcji i być z nimi bliżej.

case study social media europa centralna

case study social media agencja focus centrum handlowe

Tworzymy spójną, przyjacielską i nowoczesną komunikację, zachowując jednocześnie różnorodność, aby zapewnić użytkownikom dostarczanie interesującego i autentycznego contentu. Co więcej, aby zwiększyć świadomość istnienia największej na Śląsku rozrywki oraz zbudować zaangażowaną społeczność, podjęliśmy szereg działań, takich jak bezpośrednia współpraca z influencerką, interakcje z potencjalnymi klientami, publikacja zgodnych z trendami reelsów czy przydatnych wyróżnionych relacji.

europa centralna social media focus agency case study

chcesz się skonsultować? Napisz:

Focus Agency Sp. z o.o.

ul. Prosta 70
00-838 Warszawa, Polska
Krystian Nowakowski

Krystian Nowakowski

+48 660 000 950
krystian@focus-agency.pl