Branża: Centra Handlowe
Klient: Sierra Balmain / Europa Centralna
Medium: Facebook, Instagram
Problem: Niskie zaangażowanie na instagramie
Rynek: Gliwice
Cele: Zwiększenie zaangażowania na instagramie, optymalizacja i poprawa wyników kampanii reklamowych
Czas: 3 miesiące
wzrost zaangażowania na IG
wzrost zaangażowania na FB
wzrost zasięgu na FB
wzrost zasięgu na IG
wzrost liczby wizyt w profilu IG
wzrost liczby wizyt w profilu FB
- Wspólnie z najemcami przygotowanie angażujących konkursów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów
- Dbanie o lokalny charakter obiektu
- Podkreślanie bogatej oferty rozrywkowej oraz home & decor
- Prezentacja oferty najemców w nienachalny i autentyczny sposób
- Realizacja komunikacji prowadzącej do wzrostu świadomości istnienia najbardziej rozrywkowego centrum handlowego na Śląsku i jako jedynej w Polsce galerii realizującej bony turystyczne na rozrywki. Europa Centralna w swoim portfolio posiada najemców takich jak Funzeum, Kolejkowo, Wystawa Lego, House of Air – park trampolin, Crazy Carts.
- Tworzenie angażujących treści przekładających się na zaangażowanie użytkowników, zacieśnianie z nimi więzi, a co za tym idzie wzrost liczby Klientów CH EC i rozrywek
- Budowanie wizerunku atrakcyjnego i wartego odwiedzenia miejsca przez rodziny z dziećmi. EC to najlepsze na Śląsku centrum rodzinnej rozrywki (dostępnej 7 dni w tygodniu!) – jedyne centrum handlowe realizujące bony turystyczne
- Lokalność – skupienie się na lokalności, ale nie w sposób trywialny. Ukazywanie nieoczywistych miejsc w Gliwicach i na Śląsku, angażujących społeczność do interakcji.
Centrum Handlowe Europa Centralna to jeden z największych obiektów komercyjnych w Polsce i Europie. Wyjątkowa lokalizacja przy Węźle Sośnica w Gliwicach, łączącym autostrady A1, A4, DTŚ i drogę krajową 44 stanowi o unikalności tego obiektu. W centrum działa także pierwszy na Śląsku Punkt Odbioru IKEA. W jednym miejscu znajduje się wiele niesamowitych propozycji dla całej rodziny – edukacyjne wystawy, park trampolin czy tor gokartowy. Wszystkie atrakcje są dostępne 7 dni w tygodniu.
Zrobiliśmy research i głównymi przeszkodami ograniczającymi liczbę gości centrum jest zdecydowanie brak sklepu spożywczego, kina czy sklepów sieci INDITEX (Zara, Stradivarius, Bershka).
W strategii bardzo wyraźny nacisk położyliśmy na kreowaniu autentyczności oraz budowaniu zaangażowania użytkowników. Skupiamy się w szczególności na szerokiej ofercie rozrywkowej oraz kategorii home & decor. Biorąc pod uwagę bardzo duże wymagania dzisiejszych odbiorców, dużą ilość wszelkiego rodzaju informacji na wielu płaszczyznach i ogólną tendencję komunikacji idącą w kierunku „przebodźcowania”, zdecydowaliśmy się na dostarczanie jedynie rzeczywistego contentu. Dużą rolę w naszej komunikacji odgrywa lokalność, która w doskonały i naturalny sposób aktywizuje użytkowników i zwiększa autentyczność samego profilu. W komunikacji uwzględniamy tematykę bliską i charakterystyczną dla mieszkańców Śląska – lokalne potrawy, nazewnictwo, gry słowne – wszystko po to, aby zachęcić użytkowników do interakcji i być z nimi bliżej.
Tworzymy spójną, przyjacielską i nowoczesną komunikację, zachowując jednocześnie różnorodność, aby zapewnić użytkownikom dostarczanie interesującego i autentycznego contentu. Co więcej, aby zwiększyć świadomość istnienia największej na Śląsku rozrywki oraz zbudować zaangażowaną społeczność, podjęliśmy szereg działań, takich jak bezpośrednia współpraca z influencerką, interakcje z potencjalnymi klientami, publikacja zgodnych z trendami reelsów czy przydatnych wyróżnionych relacji.