Agencja Marketingowa FOCUS | Case study - Prowadzenie Facebooka centrum handlowego Józefosław

case study – social media

Prowadzenie Facebooka Centrum Handlowego Józefosław

Branża: centra handlowe
Klient: MMG / Centrum Handlowe Józefosław
Medium: Facebook
Problem: reaktywacja profilu / brak ciekawego contentu
Rynek: Józefosław i okolice
Cele: zwiększenie fanów na fanpage'u, zwiększenie zasięgów, poprawa relacji z najemcami
Czas: 6 miesięcy

+7066,1%

wzrost miesięcznego
zasięgu na facebooku

+66%

wzrost polubień
profilu marki

+2865,9%

wzrost miesięcznego
zaangażowania na facebooku

+2946,2%

wzrost miesięczny
wyświetleń na facebooku

Wyzwania:

- reaktywacja profilu na Facebooku

- niska ilość polubień profilu marki

- brak contentu

- stworzenie relacji z najemcami i lokalną społecznością

Realizacja komunikacji w social media:

Centrum Handlowe Józefosław to lokalne centrum codziennych zakupów, znane i cenione przez okolicznych mieszkańców. Obiekt znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych i zabudowy wielorodzinnej. Na powierzchni najmu 3 800 m2 znajdują się 22 sklepy oraz ponad 130 miejsc parkingowych. Tenant-mix obiektu zawiera renomowane marki, takie jak: Auchan, Rossmann, Pepco, Apteka Cosmedica oraz lokalnych przedsiębiorców z szeroką ofertą handlowo-usługową.

Projektując komunikację lokalnych centrów handlowych, bierzemy pod uwagę wieloaspektowe cele marketingowe. Działamy wizerunkowo zarówno wśród klientów, najemców, jak i konkurencji centrum, aktywizujemy odbiorców i budujemy pozytywne relacje. W przypadku Centrum Handlowego Józefosław zdecydowaliśmy się na content promujący lokalność, która odgrywa kluczową rolę w komunikacji z członkami małych społeczeństw. Jesteśmy zawsze blisko naszych odbiorców, angażując się w kwestie, które są dla nich ważne. Promocja lokalnych wydarzeń, współpraca z fundacją AMI, czy przywoływanie ciepłych wspomnień – to sekrety sukcesu naszej bieżącej komunikacji na tym profilu. Podczas pandemii wsparliśmy również inicjatywy takie jak pies w koronie czy pomoc seniorom, a nasi odbiorcy to docenili!

Case study - Józefosław 

Nie mniej istotne jest dla nas także promowanie ofert najemców, w sposób dostosowany do komunikacji danego centrum, nienachalny i atrakcyjny dla odbiorców. Grafiki promocyjne publikujemy w sposób estetyczny, a zarazem rozpoznawalny. Organizujemy konkursy, komunikujemy się w interaktywnych stories, a także angażujemy odbiorców w rebusy związane z ofertą. Budujemy tym samym trwałe relacje nie tylko z odbiorcami, ale także najemcami, wspierając ich biznesy i będąc łącznikiem zarówno z zarządcą jak i klientem obiektu.

Case study - Józefosław

chcesz uzyskać ofertę w zakresie obsługi profilu social media? Napisz:

kontakt dla klientów

Focus Agency Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa, Polska
Krystian Nowakowski

Krystian Nowakowski

+48 660 000 950
krystian@focus-agency.pl