Branża: centra handlowe
Klient: MMG / Centrum Handlowe Józefosław
Medium: Facebook
Problem: reaktywacja profilu / brak ciekawego contentu
Rynek: Józefosław i okolice
Cele: zwiększenie fanów na fanpage'u, zwiększenie zasięgów, poprawa relacji z najemcami
Czas: 6 miesięcy
wzrost miesięcznego
zasięgu na facebooku
wzrost polubień
profilu marki
wzrost miesięcznego
zaangażowania na facebooku
wzrost miesięczny
wyświetleń na facebooku
- reaktywacja profilu na Facebooku
- niska ilość polubień profilu marki
- brak contentu
- stworzenie relacji z najemcami i lokalną społecznością
Centrum Handlowe Józefosław to lokalne centrum codziennych zakupów, znane i cenione przez okolicznych mieszkańców. Obiekt znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych i zabudowy wielorodzinnej. Na powierzchni najmu 3 800 m2 znajdują się 22 sklepy oraz ponad 130 miejsc parkingowych. Tenant-mix obiektu zawiera renomowane marki, takie jak: Auchan, Rossmann, Pepco, Apteka Cosmedica oraz lokalnych przedsiębiorców z szeroką ofertą handlowo-usługową.
Projektując komunikację lokalnych centrów handlowych, bierzemy pod uwagę wieloaspektowe cele marketingowe. Działamy wizerunkowo zarówno wśród klientów, najemców, jak i konkurencji centrum, aktywizujemy odbiorców i budujemy pozytywne relacje. W przypadku Centrum Handlowego Józefosław zdecydowaliśmy się na content promujący lokalność, która odgrywa kluczową rolę w komunikacji z członkami małych społeczeństw. Jesteśmy zawsze blisko naszych odbiorców, angażując się w kwestie, które są dla nich ważne. Promocja lokalnych wydarzeń, współpraca z fundacją AMI, czy przywoływanie ciepłych wspomnień – to sekrety sukcesu naszej bieżącej komunikacji na tym profilu. Podczas pandemii wsparliśmy również inicjatywy takie jak pies w koronie czy pomoc seniorom, a nasi odbiorcy to docenili!
Nie mniej istotne jest dla nas także promowanie ofert najemców, w sposób dostosowany do komunikacji danego centrum, nienachalny i atrakcyjny dla odbiorców. Grafiki promocyjne publikujemy w sposób estetyczny, a zarazem rozpoznawalny. Organizujemy konkursy, komunikujemy się w interaktywnych stories, a także angażujemy odbiorców w rebusy związane z ofertą. Budujemy tym samym trwałe relacje nie tylko z odbiorcami, ale także najemcami, wspierając ich biznesy i będąc łącznikiem zarówno z zarządcą jak i klientem obiektu.