Branża: centra handlowe
Klient: MMG / Centrum Handlowe Ciechanów
Medium: Facebook
Problem: małe zaangażowanie użytkowników w social media
Rynek: Ciechanów i okolice
Cele: zwiększenie zaangażowania użytkowników, poprawa relacji z najemcami
Czas: 6 miesięcy
wzrost miesięcznego
zasięgu
wzrost polubień
profilu
wzrost miesięcznego
zaangażowania
wzrost miesięczny
wyświetleń
- wspólnie z najemcami i zarządcą centrum przygotowanie angażujących konkursów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów
- dbanie o lokalny charakter obiektu
- prezentacja oferty najemców
Znajdujące się we Władysławowie (obok Ciechanowa), centrum handlowe Ciechanów posiada szeroką ofertę światowych, jak i lokalnych marek. Zróżnicowany tenant-mix obiektu sprawia, że jest to najchętniej odwiedzane centrum handlowe w okolicy. Ze względu na specyfikę branży niezwykle istotne jest utrzymanie zaangażowania oraz przyciąganie nowych użytkowników.
W strategii skupiliśmy się na lokalności, która odgrywa kluczową rolę we wzmocnieniu zaangażowania wśród odbiorców. Uwzględniamy tematykę bliską mieszkańcom – lokalne wydarzenia i przywoływanie wspomnień (nawet sprzed wielu lat jak sprawa z Paskudą czy legenda o królowej Bonie i rzece Łydynii), zabytki i ważne albo ciekawe miejsca w Ciechanowie i okolicach (np. zamek, Opinogóra, Muzeum Romantyzmu, Torus, czyli słynna wieża ciśnień itd.). Wspieramy komunikacyjnie lokalne inicjatywy takie jak np. ustawienie nowoczesnych, bezdotykowych pojemników do segregacji odpadów, pies w koronie czy pomoc seniorom podczas pandemii.
Branża centrów handlowych opiera się na promocji wizerunkowej oraz najemców. Ze względu na taki charakter prowadzenia social mediów zdecydowaliśmy się przedstawiać oferty najemców w unikalny i angażujący sposób. Równocześnie, aby nie przesycić fanpage’a treściami najemców zrównoważyliśmy je postami okolicznościowymi oraz ciekawostkami.
Ostatnim aspektem prowadzenia fanpaga Centrum Handlowego Ciechanów są konkursy, które niezwykle skutecznie generują ilość zaangażowania i zasięg organiczny.