Agencja Marketingowa FOCUS | Case study - Jak prowadzić social media - centrum handlowe Ciechanów

case study - social media

Jak prowadzić social media – Centrum Handlowe Ciechanów

Branża: centra handlowe
Klient: MMG / Centrum Handlowe Ciechanów
Medium: Facebook
Problem: małe zaangażowanie użytkowników w social media
Rynek: Ciechanów i okolice
Cele: zwiększenie zaangażowania użytkowników, poprawa relacji z najemcami
Czas: 6 miesięcy

+257,8%

wzrost miesięcznego
zasięgu

+16%

wzrost polubień
profilu

+159,8%

wzrost miesięcznego
zaangażowania

+156,7%

wzrost miesięczny
wyświetleń

Wyzwania:

- wspólnie z najemcami i zarządcą centrum przygotowanie angażujących konkursów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów
- dbanie o lokalny charakter obiektu
- prezentacja oferty najemców

Realizacja komunikacji w social media:

Znajdujące się we Władysławowie (obok Ciechanowa), centrum handlowe Ciechanów posiada szeroką ofertę światowych, jak i lokalnych marek. Zróżnicowany tenant-mix obiektu sprawia, że jest to najchętniej odwiedzane centrum handlowe w okolicy. Ze względu na specyfikę branży niezwykle istotne jest utrzymanie zaangażowania oraz przyciąganie nowych użytkowników.

W strategii skupiliśmy się na lokalności, która odgrywa kluczową rolę we wzmocnieniu zaangażowania wśród odbiorców. Uwzględniamy tematykę bliską mieszkańcom  – lokalne wydarzenia i przywoływanie wspomnień (nawet sprzed wielu lat jak sprawa z Paskudą czy legenda o królowej Bonie i rzece Łydynii), zabytki i ważne albo ciekawe miejsca w Ciechanowie i okolicach (np. zamek, Opinogóra, Muzeum Romantyzmu, Torus, czyli słynna wieża ciśnień itd.). Wspieramy komunikacyjnie lokalne inicjatywy takie jak np. ustawienie nowoczesnych, bezdotykowych pojemników do segregacji odpadów, pies w koronie czy pomoc seniorom podczas pandemii. 

Ciechanów Facebook lokalność

Branża centrów handlowych opiera się na promocji wizerunkowej oraz najemców. Ze względu na taki charakter prowadzenia social mediów zdecydowaliśmy się przedstawiać oferty najemców w unikalny i angażujący sposób. Równocześnie, aby nie przesycić fanpage’a treściami najemców zrównoważyliśmy je postami okolicznościowymi oraz ciekawostkami. 

Ostatnim aspektem prowadzenia fanpaga Centrum Handlowego Ciechanów są konkursy, które niezwykle skutecznie generują ilość zaangażowania i zasięg organiczny.

Ciechanów - Facebook konkursy
 

 

chcesz uzyskać ofertę w zakresie obsługi profilu social media? Napisz:

kontakt dla klientów

Focus Agency Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa, Polska
Krystian Nowakowski

Krystian Nowakowski

+48 660 000 950
krystian@focus-agency.pl