Agencja Marketingowa FOCUS | Audyt i analiza marki

audyt i analiza

Marketing oparty na danych to hasło dekady. Stanowią one jeden z najbardziej wartościowych zasobów XXI wieku. W oparciu o nie, marketing zmienił podejście na bardziej strategiczne, oparte na liczbach i skoncentrowane na konsumentach. To w oparciu o setki tysięcy drobnych mikrointerakcji każdego z nas, jesteśmy w stanie stworzyć odpowiednią personę i precyzyjnie trafić do grupy docelowej. Dlatego właśnie audyt i analiza danych odgrywa w naszym zespole bardzo dużą rolę. To dzięki nim jesteśmy w stanie wyciągać wnioski, tworzyć strategie czy definiować grupy docelowe i ich zachowanie.

Dowiedz się więcej

chcesz sprawdzić jakość prowadzonych działań? Napisz

audyt i analiza w oparciu
o sprawdzone rozwiązania

Taka duża ilość danych w wielu zakresach komunikacji marketingowej powinna być analizowana w oparciu o różnorodne narzędzia, które odpowiadają za dostarczanie poszczególnych wskaźników w odniesieniu do konkretnych kanałów. Nasz zespół jest w stanie sprawdzić i przeanlizować ruch na stronie www, zachowania użytkowników, przepływy pomiędzy poszczególnymi miejscami w sieci, odczytać wyniki poszczególnych kanałów komunikacji online i ustalić ich skuteczność, a także wiele więcej…

PS. Zapraszmy na kawę, aby spokojnie podyskutować o Twoich potrzebach i naszych możliwościach ;)

badamy i analizujemy dane dostarczając wnioski

W każdej analizie najważniejsza jest odpowiednia korelacja danych, a nie sama wartość poszczególnych wskaźników. 1 mln wyświetleń reklamy nic nam nie powie jeśli nie będziemy w stanie zdefiniować klikalności reklam (CTR), czy też ceny jednego kliknięcia (CPC). Równocześnie należy pamiętać, że na dane powinniśmy patrzeć globalnie. Wtedy jesteśmy w stanie ocenić, czy kampania reklamowa nam się opłaciła i jaki jest z niej zwrot. W analizie najważniejsze są konkretne wnioski, które pozwolą podjąć działania prowadzące do poprawienia jakości komunikacji marki z konsumentem.

przygotujemy dla Ciebie jeden slajd z najważniejszymi informacjami

nasz audyt i analiza
dostarczą informacji...

  • które działania przynoszą korzyści, a które nie

    Poddamy analizie Twoją dotychczasową komunikację, sprawdzimy poszczególne wskaźniki, porównamy i powiemy czy kampania przynosi oczekiwane efekty

  • jaki kanał komunikacji jest skuteczny, a jaki nie

    Sprawdzimy wyniki poszczególnych kanałów komunikacji, ocenimy ich jakość względem innych zmiennych i odpowiemy na pytanie czy konkretny kanał komunikacji jest wystarczająco skuteczny

  • jakie działania przynoszą konwersje

    Konwersja pozwala wyliczyć jaki jest zwrot z inwestycji, a poprzez współczynnik konwersji, możemy przeanalizować, które działania przynoszą zamierzony efekt.

  • jaki ekwiwalent reklamowy dostarczyły Twoje działania

    Dzieki działaniom związanym z monitoringiem mediów dostarczymy wnioski w zakresie influence score, komunikacji digitalowej i ekwiwalentu reklamowego dla prasy, internetu i radia

  • na jaki content Twoi odbiorcy reagują, a na jaki nie

    Realizacja konsekwentnej komunikacji online i offline jest bardzo czaso- i pracochłonna dlatego warto zwrócić uwagę jaki content powinniśmy generować, a jaki pominąć nie tracąc na niego czasu i pieniędzy

  • jakie kroki podjąć w kolejnym okresie strategicznym

    Wszystkie dane przedstawimy w postaci czytelnego raportu - informacji dotyczących skuteczności przeprowadzonej kampanii, efektów, oraz wyników przyjętej strategii wraz z rekomendacjami dalszych działań.

chcesz jeszcze więcej wycisnąć ze swoich działań marketingowych? Napisz