Marketing oparty na danych to hasło dekady. Stanowią one jeden z najbardziej wartościowych zasobów XXI wieku. W oparciu o nie, marketing zmienił podejście na bardziej strategiczne, oparte na liczbach i skoncentrowane na konsumentach. To w oparciu o setki tysięcy drobnych mikrointerakcji każdego z nas, jesteśmy w stanie stworzyć odpowiednią personę i precyzyjnie trafić do grupy docelowej. Dlatego właśnie audyt i analiza danych odgrywa w naszym zespole bardzo dużą rolę. To dzięki nim jesteśmy w stanie wyciągać wnioski, tworzyć strategie czy definiować grupy docelowe i ich zachowanie.
Taka duża ilość danych w wielu zakresach komunikacji marketingowej powinna być analizowana w oparciu o różnorodne narzędzia, które odpowiadają za dostarczanie poszczególnych wskaźników w odniesieniu do konkretnych kanałów. Nasz zespół jest w stanie sprawdzić i przeanlizować ruch na stronie www, zachowania użytkowników, przepływy pomiędzy poszczególnymi miejscami w sieci, odczytać wyniki poszczególnych kanałów komunikacji online i ustalić ich skuteczność, a także wiele więcej…
PS. Zapraszmy na kawę, aby spokojnie podyskutować o Twoich potrzebach i naszych możliwościach ;)
W każdej analizie najważniejsza jest odpowiednia korelacja danych, a nie sama wartość poszczególnych wskaźników. 1 mln wyświetleń reklamy nic nam nie powie jeśli nie będziemy w stanie zdefiniować klikalności reklam (CTR), czy też ceny jednego kliknięcia (CPC). Równocześnie należy pamiętać, że na dane powinniśmy patrzeć globalnie. Wtedy jesteśmy w stanie ocenić, czy kampania reklamowa nam się opłaciła i jaki jest z niej zwrot. W analizie najważniejsze są konkretne wnioski, które pozwolą podjąć działania prowadzące do poprawienia jakości komunikacji marki z konsumentem.
Poddamy analizie Twoją dotychczasową komunikację, sprawdzimy poszczególne wskaźniki, porównamy i powiemy czy kampania przynosi oczekiwane efekty
Sprawdzimy wyniki poszczególnych kanałów komunikacji, ocenimy ich jakość względem innych zmiennych i odpowiemy na pytanie czy konkretny kanał komunikacji jest wystarczająco skuteczny
Konwersja pozwala wyliczyć jaki jest zwrot z inwestycji, a poprzez współczynnik konwersji, możemy przeanalizować, które działania przynoszą zamierzony efekt.
Dzieki działaniom związanym z monitoringiem mediów dostarczymy wnioski w zakresie influence score, komunikacji digitalowej i ekwiwalentu reklamowego dla prasy, internetu i radia
Realizacja konsekwentnej komunikacji online i offline jest bardzo czaso- i pracochłonna dlatego warto zwrócić uwagę jaki content powinniśmy generować, a jaki pominąć nie tracąc na niego czasu i pieniędzy
Wszystkie dane przedstawimy w postaci czytelnego raportu - informacji dotyczących skuteczności przeprowadzonej kampanii, efektów, oraz wyników przyjętej strategii wraz z rekomendacjami dalszych działań.