Rozpoczynając projekt identyfikacji wizualnej inwestycji realizowanej przez SOFFIA Development, zwróciliśmy szczególną uwagę na otoczenie w jakim aktualnie znajduje się inwestycja, a także na grupe docelową, do której będziemy prowadzić dalszą komunikację i promocję. Dzięki szybkiemu zdefiniowanu dwóch najważniejszych czynników, nasz zespół kreatywny przystąpił do realizacji zadania, stawiając na żywe, jaskrawe kolory zielenii symbolizujące spokój i równowagę. Właśnie ten kierunek idealnie wpasowuje się w grupę młodych rodzin z dziećmi, którym zależy na jakości, bezpieczeństwie i zrównoważonym rozwoju swoich pociech.
logotypu inwestycji
Realizacja inwestycji od początku opierała się na idei stworzenia w pobliżu Warszawy (zaledwie 200 metrów od granicy miasta) osiedla, które oprócz bezpieczeństwa i komfortu, zapewni mieszkańcom możliwość życia w zgodzie z naturą. Dlatego też, w pierwszym etapie projektowania postawiliśmy na formy, które w łatwy sposób kojarzą się z nazwą osiedla. Pień drzewa został zaprezentowany w taki sposób, aby swoim kształtem przypominał literę T. Taki zabieg pozwolił wpisać sygnet logotypu w nazwę inwestycji.
key visuala
Wyraziste, jednoznacznie kojarzące się z przyrodą kolory oraz delikatny zarys liści, na myśl przywodzą życie na łonie natury. To właśnie tę wartość uznaliśmy w komunikacji marki za najważniejszą - idealny kompromis pomiędzy bliskością dużego miasta, a otoczeniem pełnym zieleni, ciszy i spokoju. W projekt idealnie wpisuje się również projekt logotypu Osiedla Natura, kształtem przypominający drzewo. Wraz ze zmieniającymi się potrzebami klienta, pierwotny projekt ewoluował, tak aby zawsze w pełni odzwierciedlać dynamiczne walory brandu.
mapy lokalizacji
Prosta, przejrzysta i możliwie skrupulatna mapa lokalizacji, to ważny element materiałów promocyjnych. Została zaprojektowana tak, aby z jednej strony wpisywać się w estetyczne wyznaczniki marki, z drugiej realizując swoje funkcje praktyczne. Dla Osiedla Natura wykonaliśmy plan, na którym oznaczone są najważniejsze punkty okolicy, takie jak centra handlowe i usługowe, a także kluczowe węzły komunikacyjne.
materiałów promocyjnych
Przygotowane dla Osiedla Natura materiały promocyjne, spójnie wpisały się w koncepcję całej marki, zarówno pod kątem wizualnym jak i zamieszczonej w nich treści. Realizując ten projekt skupiliśmy się na konsekwentnym wykorzystywaniu zamierzonej kolorystyki oraz stylu we wszystkich projektach, takich jak ulotki, broszury, rollupy oraz stoiska targowe. Całość współgra z logotypem marki, oraz przekazuje najważniejsze dla klienta wartości z którymi identyfikuje się brand.
kampanii OOH
Kampanię outdoorową przygotowaliśmy z myślą o strategicznych punktach komunikacyjnych dla potencjalnych odbiorców marki. W jej skład weszły świetnie zlokalizowane billboardy oraz reklamy w dziewięciu autobusach, na wybranych przez klienta trasach. Komunikaty zaprojektowane zostały tak, aby zmaksymalizować ich czytelność, doskonałą widoczność oraz zapadający w pamięć przekaz realizujący cele kampanii.