Agencja Marketingowa FOCUS | Branding Inwestycji Osiedle Natura w Piasecznie

branding inwestycji

Osiedle Natura

brief

branding nowej inwestycji Osiedle Natura

Rozpoczynając projekt identyfikacji wizualnej inwestycji realizowanej przez SOFFIA Development, zwróciliśmy szczególną uwagę na otoczenie w jakim aktualnie znajduje się inwestycja, a także na grupe docelową, do której będziemy prowadzić dalszą komunikację i promocję. Dzięki szybkiemu zdefiniowanu dwóch najważniejszych czynników, nasz zespół kreatywny przystąpił do realizacji zadania, stawiając na żywe, jaskrawe kolory zielenii symbolizujące spokój i równowagę. Właśnie ten kierunek idealnie wpasowuje się w grupę młodych rodzin z dziećmi, którym zależy na jakości, bezpieczeństwie i zrównoważonym rozwoju swoich pociech. 

  • pomysł

    pomysł

  • identyfikacja

    identyfikacja

  • kreacja

    kreacja

przygotowanie

logotypu inwestycji

Realizacja inwestycji od początku opierała się na idei stworzenia w pobliżu Warszawy (zaledwie 200 metrów od granicy miasta) osiedla, które oprócz bezpieczeństwa i komfortu, zapewni mieszkańcom możliwość życia w zgodzie z naturą. Dlatego też, w pierwszym etapie projektowania postawiliśmy na formy, które w łatwy sposób kojarzą się z nazwą osiedla. Pień drzewa został zaprezentowany w taki sposób, aby swoim kształtem przypominał literę T. Taki zabieg pozwolił wpisać sygnet logotypu w nazwę inwestycji.

przygotowanie logotypu inwestycji

projekt

key visuala

Wyraziste, jednoznacznie kojarzące się z przyrodą kolory oraz delikatny zarys liści, na myśl przywodzą życie na łonie natury. To właśnie tę wartość uznaliśmy w komunikacji marki za najważniejszą - idealny kompromis pomiędzy bliskością dużego miasta, a otoczeniem pełnym zieleni, ciszy i spokoju. W projekt idealnie wpisuje się również projekt logotypu Osiedla Natura, kształtem przypominający drzewo. Wraz ze zmieniającymi się potrzebami klienta, pierwotny projekt ewoluował, tak aby zawsze w pełni odzwierciedlać dynamiczne walory brandu.

naszkicowanie

mapy lokalizacji

Prosta, przejrzysta i możliwie skrupulatna mapa lokalizacji, to ważny element materiałów promocyjnych. Została zaprojektowana tak, aby  z jednej strony wpisywać się w estetyczne wyznaczniki marki, z drugiej realizując swoje funkcje praktyczne. Dla Osiedla Natura wykonaliśmy plan, na którym oznaczone są najważniejsze punkty okolicy, takie jak centra handlowe i usługowe, a także kluczowe węzły komunikacyjne.

przygotowanie

materiałów promocyjnych

Przygotowane dla Osiedla Natura materiały promocyjne, spójnie wpisały się w koncepcję całej marki, zarówno pod kątem wizualnym jak i zamieszczonej w nich treści. Realizując ten projekt skupiliśmy się na konsekwentnym wykorzystywaniu zamierzonej kolorystyki oraz stylu we wszystkich projektach, takich jak ulotki, broszury, rollupy oraz stoiska targowe. Całość współgra z logotypem marki, oraz przekazuje najważniejsze dla klienta wartości z którymi identyfikuje się brand.

realizacja

kampanii OOH

Kampanię outdoorową przygotowaliśmy z myślą o strategicznych punktach komunikacyjnych dla potencjalnych odbiorców marki. W jej skład weszły świetnie zlokalizowane billboardy oraz reklamy w dziewięciu autobusach, na wybranych przez klienta trasach. Komunikaty zaprojektowane zostały tak, aby zmaksymalizować ich czytelność, doskonałą widoczność oraz zapadający w pamięć przekaz realizujący cele kampanii.

kontakt dla klientów

Focus Agency Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa, Polska
Krystian Nowakowski

Krystian Nowakowski

+48 660 000 950
krystian@focus-agency.pl